みなさま、新年明けましておめでとうございます。
Hi Everyone, Happy New Year.

新年からブログを英語も追加し書くことにしました。
I've decided to write this blog in English from this new year.

去年は新たに家族が増えいろいろとイベントがありました。
We welcomed new family and got a lot of events last year.

2015年はひつじ年ということで、
めかぶ、とろろにひつじになってもらいました。 
Anyway, This year is the year of Sheep. So, Mekabu and Troro weared Sheep costume.

 では、まずとろろです。
First, Tororo is on the following.

IMG_9139

 
予定通り、寝ているところを狙ってつけました。
普段であれば絶対に無理ですw
I had him wear the costume when he got asleep according a plan.

そして、めかぶです。
Second, Mekabu is on the below.

IMG_9141

 
またもやこの表情。普通に付けさせてくれますが、かなり嫌な顔をされます。
よく似合っているからよしとしましょうw
She looks like uncorfotable. but, She accepted to wear the costume.
Anyway, It's OK! It suits her.

そして最後が、めかぶがこの状態でとろろと出会ったシーンです。
Finally, She has met Tororo with the costume.


IMG_0391_2
 

とろろがなんでそんなのつけているの?って感じでみている様子に思えました。
I thought he considered why she wear the strange custome...

それでは皆様 2015年 も応援よろしくお願い致します。
Thank you for everything we've had the last year, and I wish you a very blessed New Year.

FullSizeRender



にほんブログ村 猫ブログ エキゾチックショートヘアへ